Napísali ste nám

[09. 04. 2016]

Odkazy SMSkou na čísle 0915 779 746 alebo emaily do redakce Nota bene (odkaz nám môžete nechať aj na našom FB)

  • Pekný deň! Už niekoľko mesiacov vám chcem napísať, že som nadšená, miestami ohúrená a celkovo naplnená z časopisu Nota bene. Je veľmi kvalitný, ponúka zaujímavý výber tém, rozhovorov a osobností, krajín, kníh atď. Tradiční glosátori sú výborní a úvodníky nie sú, ako by sa čakalo, „nasilu a tendenčné“, ale výborné. Ja som si časopis kupovala na výške, keď začal vychádzať v Bratislave a bol taký root, trošku underground… Potom, počas práce, som ho kupovala len občas a ešte menej mala čas čítať, a teraz pozerám, že sa z neho stal veľmi luxusný alternatívny časopis. Nechcem skĺznuť do recenzie, len sa chcem poďakovať za krásnu náplň časopisu (a milé prekvapenia, keď spoznám na stránkach dávnych kamarátov). Držím vám palce a ďakujem. Ivana P.
  • Dobrý deň, dovoľujem si obrátiť na vás s nasledovnou skúsenosťou: Som dlhoročná kupujúca časopisu Nota bene, obvykle mám už svojich stálych predajcov. Ale zarazila ma nasledovná skutočnosť, možno zaujímavá i pre ďalších kupujúcich: Začiatkom roka sme zastali na červené svetlo na križovatke Bajkalská-Trenčianska. Keďže sme boli predtým na lyžovačke a ešte som časopis nekúpila, uľútostila som sa nad predávajúcou na tomto stanovisku a prejavila som záujem časopis kúpiť. Predávajúca prevzala sumu (presahujúci cenu časopisu) a nemala sa k tomu, aby mi časopis aj dala. Keďže sme stáli na križovatke, požiadala som o časopis a pohli sme sa na zelenú ďalej. Po nahliadnutí, čo som kúpila, ostala som prekvapená: bolo to decembrové číslo bezplatného magazínu skupiny MOL Slovensko (12/15), mimochodom, aj s chybne vylúštenou krížovkou. Samozrejme viem, že som si mala všímať odznak, vestu a ďalšie veci, ale keďže sme stáli na svetlách a nechceli sme zdržovať premávku, je to moja osobná hlúposť. A tiež som sa presvedčila, že netreba preháňať v snahe poľutovať a pomáhať. Toľko teda len pre informáciu. Mrzí ma, že takéto osoby kazia dobré meno časopisu Nota bene a ľudí, ktorí sa snažia uživiť sa čestným spôsobom. Napriek tejto negatívnej skúsenosti budem časopis naďalej kupovať, možno s väčšou ostražitosťou.Želám Vám čo najmenej takýchto informácií a tiež, aby ste sa stretávali len s čestnými ľuďmi. Elena
  • Žijem v centre mesta, poznám veľa predajcov Nota bene, ale tento „Pán“ mi je blízky. Má číslo 1458, stojí na Ulici 29. augusta v Bratislave pri Bille, aby ste vedeli, o koho ide. Nepoznám jeho meno, ale najbližšie sa popýtam… Každý deň mi praje pekný deň, vždy je pekne upravený, milý, proste už tak nejako zapadol do môjho života. Dokonca ma naviguje, keď parkujem, aj keď nekúpim časopis... také ľudské… Prajem mu veľa šťastia a budem rada, keď sa mu bude dariť čo najviac, Iveta
  • Dobrý deň, dnes som s veľkým odhodlaním konečne spravil, čo som chcel už dávno. Chodíme okolo bratislavských Nív s priateľkou skoro stále a nebolo by dňa, kedy by tam nebol váš človek, ktorý je vždy neskutočne pozitívne naladený a rozdáva okolo seba radosť. Každému zaželá pekný deň/víkend, hovorí k ľuďom... Na to, aký osud ho postihol, je to pozitívny človek. Ochrnutá pravá ruka, posunutá chrbtica, a to len s veľkým šťastím žije. 2 468 je číslo tohto pána... Som rád, že som prispel a určite budem aj naďalej. Teším sa na ďalšie číslo. Michael
  • Pozdravujem pána, ktorého som videla v televízii v Inkognite. Práve dnes som si od neho kúpila časopis. Je naozaj milý, dobrý. Tak ako sa prezentoval aj v televízii. Je to predajca číslo 214 v Bratislave. Držím mu palce, nech sa mu darí aj naďalej. A vyjadrujem obdiv, že toľko rokov pracuje ako predajca. Aspoň niečo robí pre svoj lepší život. Romana
  • Nota bene si kupujem vždy od iného predajcu a často v inom meste. Tých, ktorí časopis zneužívajú, často upozorním, pretože si nevážia prácu ľudí, ktorí sa snažia pomôcť sami sebe. Vždy rada podporím tých, ktorí predávajú poctivo. Uvedomujem si, že sú v neľahkej situácii. Veľmi ma minule zaujal článok o ľuďoch z ostrova slobody. Asi už každý mal ten pocit, že chce všetko zavesiť na klinec, zbaliť sa, zabuchnúť za sebou dvere a odísť niekam ďaleko. Ľuďom, ktorí žijú na ostrove Fuerteventura, sa to podarilo a za to majú môj obdiv. Článok mi opäť potvrdil, že každá kríza prichádza do života z nejakého dôvodu. A že keď sa zaprieme a zabojujeme, dokáže nás posunúť na správne miesto. Držím palce všetkým ľuďom, ktorí práve bojujú s krízami, aby našli svoju Fuerteventuru.

september 2015

  • Dobry den :) Na tohomesacnom notabene som si celkom "zgustla". Chvalim vyber tem a aj zvysujucu sa kvalitu obsahu (aspon tak to vnimam ja). Potesenim bola aj tajnicka, ta som sa rozhodla zapojit sa do sutaze. Prajem pekny den a vela sil a odhodlania vo Vasej cinnosti. Janka
  • Dnes som si kúpila Notabene v Dubnici nad Vahom od pana s č.0187...vždy si ho velmi rada kupim, uz len tym ze ho predava taky dobrosrdecny pan, ktorý mi vzdy spríjemní deň svojim vystupovanim a príjemným slovom...vela šťastia a sil do života mu zelam!! Dominika
  • Dobrý deň. Musím pochváliť za ďalšie skvelé číslo, aj keď v minulých rokoch ma Nota Bene bavilo viac, keďže mi viac sadli témy, tento rok je to pre mňa slabšie, ale stále ste lepší ako drvivá väčšina printových médií - bez reklám, bez bulváru, s inteligentným čítaním. Len tak ďalej! Milo


júl 2015


  • Notabene kupujeme s dcérou pravidelne, ale od rôznych predajcov v meste. Chceme, aby každý z nich mal rovnakú šancu predať čo najviac kusov. V každom čísle časopisu je zaujímavé čítanie a predávajú ho slušní a skromní ľudia. Páči sa mi, že napriek svojim osudom nie sú dotieraví a nehrajú na city. Naposledy sme kúpili u predajcu s číslom preukazu 410 a toto všetko platí aj o ňom, za čo mu ďakujeme. Katarína
  • Dobrý deň. Nota bene kupujem často u pána Ľubomíra (č. 90) pri železničnej stanici v Žiline. Je vždy príjemný, nevtieravý. Aj s inými predajcami v Žiline mám iba dobré skúsenosti – majú milé slová, i keď nekúpite. To sa nedá povedať o mladom mužovi a mladej žene pred Hlavnou stanicou v Bratislave. Boli dotieraví a bolo jasné, že podvádzajú – nemali vestu ani odznak (kazili povesť skutočným predajcom). Ďakujem vám za výborné projekty ako Nosiči batožiny a za hodnotný časopis. Mária
  • Nota bene si pravidelne kupujem tri roky, odkedy bývam v Karlovej Vsi. Spriatelil som sa s predajcom, ktorý slušne otvára ľuďom dvere do predajne Tesco express. Robí to nenásilnou formou a pre kupujúcich má vľúdne slovo. Držím mu v nie ľahkom živote palce. Tesco je na Kempelenovej ulici. Prajem mu veľa šťastia. Jozef
  • Ďakujem za fajn projekt Nosiči na Hlavnej stanici. Dnes som prvýkrát sama cestovala vlakom s dieťaťom v kočíku a tŕpla som, ako zvládnem schody, či mi bude niekto ochotný pomôcť, keď sa všetci tak ponáhľajú. Môj kočiar je ťažký a schodov je tam dosť. Milé prekvapenie pre mňa v podobe livrejí ma viac ako potešilo. Kočík mi pomohol zniesť Jožo, vyprevadil ma až do vlaku a pridal k tomu prianie peknej cesty. Fakt milé a super nápad!!! Ďakujeeem! Kateřina
  • Nota bene kupujem každýmesiac na Medzijarkoch v Tescu. Predáva ho milý pán s číslom 770. Človek má ráno hneď lepšiu náladu, keď sa mu prihovorí pekným pozdravom. Len škoda, že taký dobrý časopis nevychádza aspoň dvakrát v mesiaci. Marta
  • Dobrý deň, náhodou sme sa dozvedeli, že pán Ivan, predajca č. 1888 z križovatky na Račianskom mýte, oslávil začiatkom júna narodeniny. Radi by sme mu touto cestou zaželali veľa zdravia a šťastia a poďakovali sa za nekonečný optimizmus aj úprimne mienené rady a informácie, ktorými nás, verných zákazníkov, počas predaja časopisu stihne zásobiť. Dana a Maroš




jún 2015

  • Chcela by som sa veľmi pekne poďakovať pani Lucii, ktorá predáva Váš časopis na Kamennom námestí, za jej ochotu a úsmev. Ja žijem v zahraničí a každý raz keď prídem domov si časopis kúpim.Hľadala som májové číslo aj keď bol už jún a ona sa mi s úsmevom ponúkla, že mi ho pošle. Bolo to veľmi milé a nečakala som takýto prístup k neznámemu človeku. Neskôr v ten istý deň sme sa náhodne opäť stretli a pani Lucia už mala obálku aj s časopisom pripravenú na odoslanie, tak mi ju rovno dala. Bola som v nemom úžase a tak milo prekvapená, až som ju potrebovala objať. Bol to krásny dar, ktorý mi v ten deň urobila a z ktorého čerpám až do dnes. Ďakujem a pani Lucii želám všetko najlepšie! Lucia
  • NOTA BENE KUPUJEM KAZDY MESIAC NA MEDZI JARKOCH V TESCU PREDAVA HO MILY PAN S CISLOM 770 CLOVEK MA RANO HNED LEBSIU NALADU KED SA VAM PRIHOVORI  PEKNYM POZDRAVOM LEN SKODA ZE TAKY DOBRY CASOPIS NEVYCHADZA ASPON 2X ZA MESIAC. MARTA MEDZIJARKY - BRATISLAVA
  • Dakujem takto za fajn projekt "Nosiči na Hlavnej stanici".Dnes som prvy krát sama cestovala vlakom s dieťaťom v kočíku a trpla som ako zvladnem schody, či mi bude niekto ochotný pomocť -ked všetci sa tam ponáhlaju, moj kočiar je ťažký a schodov je tam dosť..Milé prekvapenie pre mna v podobe livrejov ma viac ako potešil. Pomohol mi zniesť "Jožo"až do vlaku a pridal k tomu prianie peknej cesty. Fakt milé a super nápad!!! Dakujeeem Katarína
  • Nota bene si pravidelne kupujem 3 roky odkedy byvam v Karlovej Vsi. Spriatelil som sa s predajcom ktory slusne otvara ludom dvere do predajne Tesco express. Robi to vsak nenasilnou formou ma pre kupujucich vludne slovo a drzim mu v nie lahkom zivote palce. Tesco je na Kempelenovej ulici. Prajem mu vela stastia. Jozef v obleku 

máj 2015

  • Drahé Nota Bene dneska som pred Kauflandom stretla pána predajcu č.149 z BB. Nenutene ma oslovil, milo mi ponúkol a predal časopis tak som mu dala aj nejaké drobné naviac popriali sme si pekný deň presne tak akoby som bola zákazníčka a on predavač v trafike, bolo to milé potešujúce stretnutie pričom som si uvedomila ako veľa toho môže Nota Bene ponúknuť obyčajnemu človeka v núdzi. Ďakujem za Vasu prácu dodáva mi elán. Lujza zo Štiavnice

február 2015

  • Každé skoré ráno ako kráčam do práce a idem si kúpiť raňajky stretnem pani či je zima, či teplo či sneh či dážď pri obchode s úsmevom. Chcela by som sa poďakovať za každodenný úsmev pani ktorá predáva notabene na konci Ružinova pri obchode Samoška. Vždy mi dodá silu ísť do práce s úsmevom ! autor: Dominika


marec 2014 

  • Dobry den.Chcel by som sa podakovat za vyborne clanky v Nota Bene a zaroven chcem pozdravit predajcu Romana c.110 od Bernolakovej brany v Trnave,je velmi mily,slusny,super predajca.Zelam vela citatelov. Ervin
  • Chcela by som pozdravit a podakovat sa predajcovi c. 536, ktory mi dnes na Postovej ulici v KE predal casopis, pricom asi ani len netusil ako mi sprijemnil den. Bol velmi mily, slusny, nevtieravy a ja som okrem casopisu dostala omnoho viac. Svojim spravanim mi dnes pripomenul co je vdacnost a ako je mozne stale sa radovat z kazdej malickosti, ktoru nam zivot ponuka. Dakujem a zelam vsetko dobre! Janka (Sunava)
  • Chcem pozdravit predajcu s c. 1871 z Ba Vinohrady. Je vzdy mily, nevtieravy a usmiaty. Zelam mu vsetko dobre. Monika
  • Nota bene Janko c.018, predaja pred priorom zvolen, sympaticky, slusny pan
  • Chcem poďakovať predajcovi 2259 zo seneckého Tesca za profesionálny nevtieravý pristup ku kupujúcemu. Jozef
  • Dobry den, touto cestou by som chcela pozdravit pana predajcu s cìslom 2468 a zazelat mu vela pracovnych uspechov a zdravia. On na to ma, nech to daleko dotiahne!
  • Pozdravujem predajcu c.69.Tento mily,slusny,vytrvaly a vzdy usmiaty pan(predavajuci pri OC Mlyny v Nitre) mi zakazdym sprijemni den.Dakujem! Zuzana Nitra :-)
  • Dobrý deň. Dnes som si po dlhšej dobe znova kúpila váš časopis a bola som príjemne prekvapená zaujímavými a kvalitnými článkami. Nepamätám si meno predajcu, ale časopis som si kupovala na vlakovej stanici v Bratislave. Pán predajca sa dokonca ponúkol, ze mi pomôže s kufrom. Milé! Ďakujem! :-) Helena
  • Prostrednictvom spravy chcem podakovat vzdy usmievavemu predajcovi 1888, pre ktorého nosime mince pripravené v aute, aby sme si stihli kupit casopis pocas zelenej na krizovatke na Racianskom myte. Dakujem za jeho predsviatocne blahozelanie v tuto sobotu pred MDZ. Je jeden z mala muzov, ktory si spomenul. Dakujeme aj redakcii za vyborne clanky marcoveho cisla NotaBene. Andrea
  • Vyborne sme pokecali s Mirom na SAVku u Tommyho a Li. Skvely chlap, len tak dalej. Martin
  • Dobrý deň,chcela by som sa poďakovať predajcovi č. 0187 z Púchova,ktorý mi vždy vyčarí úsmev na tvári a zlepší deň.Je vždy upravený a milý. Obdivujem na ňom,s akou láskou predáva časopis.Skvelé:) s pozdravom Bronislava V.
  • Dobrý deň, chcela by som pochváliť môjho predajcu. 022, Hlavná pošta v SNV, je milý, slušný, nevnucuje sa. Pozorujem ho už dlho, pozdravujem ho a prajem mu všetko dobré. Obsah čísla ma potešil, Mirku Abelovú a jej básne mám rada. MĽ
  • Pochvala pre predajcu c.2259 v Senci. Vzdy prijemny, slusny a s usmevom, ktory pohladi. Mia
  • 5.6.2013, Adéla Bodo Novotná: Drive jsem si kupovala cesky Novy prostor fungujici na stejne bazi jako Nota bene. Jeste dnes cas od casu Novy prostor podporim a koupim, abych zjistila, jak se casopis vyviji a co nabizi. V porovnani s tim, jake clanky uvadi Nota bene, musim konstatovat, ze slovenska verze je pro me prijemnejsi a dokonce jsem si ho zacala kupovat prave pro to, co nabizi, nikoli kvuli tomu, kdo ho prodava. Tedy v pripade Nota bene jsem nasla spojenime me nutkave potreby podporit prodejce a zaroven si dobre pocist a nechat se inspirovat. Gratuluju k tomu uspechu. Presto - stale fandim obema - ceskemu i slovenskemu poulicnimu casopisu.
  • 4.6.2013, Tomas Janecek: Na zaciatku som si kupoval Nota Bene viacmenej iba zo solidarity. Neskor uz aj kvoli editorialom Sandry Tordovej. Ci uz boli povzbudive alebo to boli zamyslenia nutiace aj mna mysliet, vzdy mi dobre padli. No a napokon som zistil, ze Nota Bene je naozaj skvely casopis s velmi kvalitnymi clankami. Dakujem zanho. Nech sa vam dari.
  • Prajem Vám veľa úspechov vo Vašej práci celej redakcii, občianskemu združeniu Proti prúdu, ktoré si všíma ľudí, ktorí sa ocitli bez domova, bez strechy nad hlavou, niektorí vinou vlastnou, mnohí z rozličných dôvodov iných, nezaslúžene. Osobne poznám paniu, ktorá sa starala o rodičov, a nakoniec ju brat po smrti rodičov ktorý býval samostatne, pripravil o strechu nad hlavou, vyhnal ju z rodičov. domu, takže vrelá vďaka Vám za záslužnú prácu, prajem všetko dobré v tomto celom roku, veľa radosti a dôvodov na úsmev. S pozdravom Magdaléna 8.11.2013
  • Oceňujem vysokú úroveň časopisu, v ktorom som si prečítala všetky príspevky od prvej až po poslednú stranu. Želám Vám veľa zdravia a tvorivých nápadov. S pozdravom Alžbeta, 29.1.2013
  • Dobrý deň, kúpili sme si časopis notabene a sme príjemne prekvapení jeho obsahom, ktorý zaujme širší okruh čitateľov. Ďakujeme. Ešte by sme chceli vyzdvihnúť minimálny objem reklám a iných pútačov, ktoré len zbytočne zaberajú miesto v každom časopise či novinách. rod. Heskova, 10.12.2012
  • Dobry vecer, nielen tajnicka je OK, ale aj cele NOTA BENE je OK. Velmi Vam vsem fandim a dakujem za tak skvely casopis. Asi jediny casopis, ktory sa da citat od prvej stranky po poslednu. Pamatam si ho este z cias, kedy bol cierno / biely. * NECH SA DARI, s pozdravom Marie, 30.11.2012
  • Keď som prvýkrát čítala váš časopis bola som naozaj prekvapená. Vôbec som nečakala takú kvalitu článkov a zároveň perfektné témy. Momentálne je to môj najobľúbenejší časopis. A popravde, niet sa čo čudovať. Je totiž na Slovensku jediný, ktorý dáva možnosť človeku uvažovať a rozmýšľať, bez toho, aby mal predostretý jeden názor. Kiež by väčšina médií u nás poskytovala ľuďom "open mind" a zároveň morálne podhubie. Anna, 14.9.2012
  • No, boli sme v sobotu na nákupy a pred tržnicou sme si kúpili váš časopis, po dlhšom čase znova. Časopis je dosť fundovaný, učím totiž na gymnáziu, takže článok o pochovávaní asi využijem pred Dušičkami. Vaša práca je dosť náročná , možno sa držíte aj hesla : " od srdca.... k srdcu ".  s pozdravom Jana, 8.10.2012
  • Dnes som si kúpila Váš časopis na námestí v Lipt. Mikuláši od prívetivého a kultivovaného muža v stredných rokoch. Články v časopise sú veľmi zaujímavé a spracované profesionálnym spôsobom. Prajem Vám mnoho podnetných nápadov a Vašim klientom úspešné nielen začiatky nových životov! S pozdravom A., 3.10.2012 
  • Po dlhom čase sa mi dostal do rúk váš časopis. Obsahuje zaujímavé čítanie z kt. sa dá určite vybrať. Chcem vám popriať veľa síl, spokojných čitateľov, no hlavne úspešných klientov - predajcov, kt. NB niekam posunie. Vďaka že sa nebojíte plávať Proti prúdu. Všetko dobré praje čitateľka Veronika, 3.9.2012
  • Oceňujem obsah augustového Nota bene. Nekupujem si ho pravidelne, no vždy, keď mi ho niekto ponúkne, pričom som ho kupovala skôr ako pomoc pre predajcu, nie kvôli jeho čítaniu. Nikdy som neprečítala celé číslo, až teraz. Bolo veľmi zaujímavé, každý jeden článok, ďakujem, Prajem veľa ďalších podobných čísel. Andrea, 30.8.2012
  • Vážení v redakci, v minulých dnech jsme navštívili naše slovenské příbuzné. Při výletě do Trnavy jsem měla možnost zakoupit u sympatické mladé prodejkyně s kočárkem (jejíž evidenční číslo jsem si bohužel nezapamatovala, byla před Priorem). Pokud mám možnost, kupuji v Čechách NOVÝ PROSTOR, což je vlastně obdoba Vašeho časopisu. Mají opravdu vysokou úroveň oba dva, ten v naší verzi, i Váš slovenský. Děkuji za něj,ještě se podělím s dcerou a její rodinkou. S pozdravem a přáním, aby se Vám i Vašim distributorům, kteří jsou mnohdy v nelehké situaci, co nejlépe dařilo !!! Vladimíra, 29.8.2012
  • Augustové číslo Nota bene nám spríjemnilo chvíle na dovolenke v zahraničí, v porovnaní s komerčným časopisom sme sa z neho pár vecí dozvedeli a zaujali aj osudy nemediálne známych, zato životom skúšaných ľudí. Držíme palce pri ďalších číslach a oceňujeme takúto formu podpory ľudí, ktorý sa ocitli v ťažkej životnej situácii. Pekný deň. -- Peter a Mariana, 25.8.2012
  • Som Vašou vernou čitateľkou už od nultého čísla, keď som ešte študovala v Bratislave. Myslím si, že sa stále zlepšujete, keďže som kupovať a čítať vždy celý časopis neprestala :) Držím palce a prajem veľa tvorivých prispievateľov a iba úspešných predajcov! Anička, 20.8.2012
  • Je to veľmi dobrý časopis, vždy je tam veľa dobrého čítania. Držím vám palce pri jeho ďalšom vydávaní. Zuzana, 25.7.2012
  • Dobrý deň, júlové číslo som si kúpila ako každý mesiac, no tentoraz (aj) kvôli rozhovoru s fotografkou Jankou Čavojskou. Priznávam sa, po veľmi dlhom čase som si časopis aj prečítala, nielen ho odložila do kôpky "niekedy"... Naozaj zaujímavé čítanie, bodaj by bolo takých viac aj v bežných mesačníkoch a týždenníkoch. Držím palce, aby sa vám darilo aj ďalej! Časopis som si kúpila pri Bille v Karlovej Vsi, kde zvykne stáť veľmi milá a zdvorilá predajkyňa. Ešte raz vďaka aj jej za to, že sa usmeje aj vtedy, keď si časopis nekúpim (lebo ho už mám). Soňa , 9.7.2012 
  • Ďakujem za príjemne strávený čas pri čítaní NOTABENE, skvelé články a na rozdiel od komerčných časopisov bez mnohých reklám. Odkedy som ho objavila u svojej mamky, kupujem ho pravidelne u predajcov u nás pred Billou alebo Lidlom. sú milí a nevtieraví. Prajem všetko dobré im i celej vašej redakcii. Henrieta - Košice, 9.7.2012 
  • Priznám sa, časopis často nečítam ako nekupujem. Včera som cestovala z Bratislavy (z úspešných bakalárskych štátnic) a do ruky sa mi dostalo júnové číslo. Prečítala som ho celé! Veľmi dobré články, takže ďakujem! Dominika, 8.6.2012
  • Junove cislo je uplne skvele, tak vela dobrych clankov v jednom casopise!!! vdaka! Milka, 7.6.2012
  • Dobrý deň, predovšetkým by som Vám a celej redakcii rada poďakovala za májové číslo časopisu NotaBene, ktoré obsahuje veľmi zaujímavé články a naozaj ma uchvátilo. Navyše sa teším, že zasadím priložené semiačka Zajačieho "ocásku". Prajem príjemný víkend! Laura, 28.5.2012
  • Mila redakcia Nota bene, prave som si kupila Vas casopis (od mileho pana predajcu 2293, ktory ma nenechal odist po zaplateni bez casopisu, aj ked som mala zaujem len prispiet) a rozhodla sa vam napisat. Zijem v zahranici uz zopar rokov a zakazdym, ked pridem na Slovensko, stretavam vasich predajcov na staniciaach, alebo v meste. Velakrat si casopis kupim, a ak nie, tak aspon niecim prispejem. Este sa mi nestalo aby som stretla predavajuceho, ktory by nesplnal kriteria uvedene na prvej satrane casopisu. Moje skusenosti su fantasticke, predajcovia su mili, uctivi, cisti, nevtieravi. Po kazdom takomto stretnuti mam lepsi pocit, co ma vedie k zamysleniu sa, a to aky pekny by svet mohol byt, keby sme kazdy z nas prispeli aspon malickom. Ten pocit na dusi je na nezaplatenie. Prajem vam, a najma vsetkym milym predajcom vela zdravia a vela sil. Robite uzasnu pracu. S pozdravom Michaela
  • Ste jedine periodikum, ktore kupujem a cele ho precitam. Vzdy sa tesim na nove cislo. "Psychologicke" cislo bolo vynimocne vydarene, clovek sa tesi, ked si precita nieco ine, o com ani netusil ako to funguje. Velmi pekne Vam za to dakujem. Fundovane informacie podale zrozumitelne u nas chybaju. Aj cestopisne prispevky su vynimocne. Drzim a palce celemu timu. Pekny den Katarina
  • Dobry den, chcela by som aj ja pridat nieco malo k dobremu slovu na predajcov casopisu Nota Bene. Hoci uz niekolkokrat boli spominane negativne skusenosti,ja osobne nemozem povedat ani jedno zle slovo. Tym, ze sa casto pohybujem cez Stare mesto mam uz "odpozorovanych" predajcov a tak to kazdomesacne striedam. Napriklad dnes som spoznala noveho a to konkretne na Safarikovom namesti - skutocne velmi mila pani, ktorej drzim palce v zivote a zelam vela sil. Takisto chcem to iste popriat aj predajcom pod Liga pasazou pri Grosslingovej alebo na rohu pri Slovenskej sporitelni atd.atd. Je obdivuhodne s akym usmevom a energiou dokazu aj v tom najhorsom pocasi pridat k predaju casopisu aj kus seba.Na zaver chcem podakovat i Vam do redakcie a pracovnikom okolo Nota Bene za tak uzasny a putavy casopis, energiu i cas, ktory tomu davate. Ste inspiraciou a vzpruhov pre mnohych ludi!:) Barbora z BA
  • Chcel by som Vám poďakovať, za to čo robíte. Pre mňa je NOTABENE časopis plný kreatívneho prístupu a osobného vkladu, plný detskej hravosti a zrelej hĺbky. Myslím, že prinášate svojim čitateľom čerstvý vánok do často krát stereotypných pohľadov na život. Mne osobne určite otvárate nové obzory. Veľmi sa vždy teším na rubriku "Mimochodom" a na editoriál, pretože sú pre mňa akoby stretnutie s dobrými známymi, ktorý ma zase nejako obohatia. Páči sa mi vyváženosť časopisu, a to, ako servírujete rozmanitosť po malých kúskoch. Mário

 

Začiatok stránky

Spracované v redakčnom systéme SwiftSite spoločnosti ELET systems.

Web Analytics