TOTO JE PRE TEBA, ak si hľadáš prácu sociálneho pracovníka alebo finančného manažéra / účtovníka
[26. 07. 2019]

stále aktuálne
SOCIÁLNY PRACOVNÍK /PRACOVNÝ KOUČ
Pomer: trvalý pracovný pomer na dobu 1 roka, následne doba neurčitá
Miesto práce: Bratislava
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
• práca v sídle organizácie a v teréne – napr. práca na predajných miestach (vytváranie nových, rušenie neefektívnych miest), podpora predajcu pri udržaní predajného miesta; komunikácia so zodpovednými osobami v okolí, podpora pri riešení konfliktov a budovanie dôvery komunity k projektu
• výdaj časopisov predajcom, starostlivosť o sklad časopisov a jeho evidenciu a s tým spojená finančná zodpovednosť, spolupráca s redakciou, práca s PC
• predchádzanie vzniku krízových situácii a ich riešenie, evidencia intervencie a distribúcia klienta k poradcovi a iným službám
Pracovná doba je štandardne od 8 do 17 h počas pracovných dní, niekedy je po dohode možná zmena v snahe zastihnúť predajcov v špecifických časoch a dňoch.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
Životopis s motivačným listom zašli na pohovory(zavinac)notabene.sk do konca augusta, prípadne telefonuj na 0907 733 388 v pracovné dni od 9 do 16 hod.
FINANČNÝ MANAŽÉR A ÚČTOVNÍK
V závislosti od ponúk, ktoré od vás dostaneme, vytvoríme buď:
- jednu pozíciu na jeden plný úväzok, ktorá bude kombinovať obe role - finančného manažéra i účtovníka - v jednej osobe,
- dve pozície na skrátené úväzky (napr. 1/2 finančný manažér a 1/2 účtovník) s výhľadom 6-9 mesiacov ich rozšírenia na plné úväzky
- ak máš však špecifické skúsenosti len v jednej z týchto dvoch oblastí a chceš v nej pracovať na plný úväzok už teraz, ozvi sa nám tiež. Tvoju ponuku radi zvážime aj s ohľadom na naše plány rozvoja (viac služieb pre klientov združenia = viac administratívno finančnej práce a potreba väčšieho / zastupiteľného tímu)
Pomer:
- trvalý pracovný pomer na dobu 1 roka, následne doba neurčitá
- v prípade vzájomnej dohody o spracovaní účtovníctva formou dodania služieb možná fakturácia
Miesto práce:
- Bratislava
Mzda:
- od 930 do 1130 Eur podľa skúseností uchádzača pri plnom úväzku
- pri skrátenom úväzku bude mzda alikvótne krátená
- pri fakturácii bude odmena navýšená o odvody
Popis pracovnej činnosti súhrnne, v prípade 2 úväzkov sa činnosti rozdelia podľa druhu:
- príprava rozpočtov pre žiadosti o ročné dotácie s koordinátormi jednotlivých programov združenia (Nota bene, advokácia, bývanie a zamestnávanie)
- mesačný interný finančný reporting manažmentu (náklady/výnosy, cashflow) a externé ročné finančné reportovanie: ako napr. vyúčtovanie 2% pre zverejnenie v obchodnom vestníku, vyúčtovanie verejnej zbierky na MV SR, vyúčtovanie dotácie na edičnú činnosť z MPSVaR, vyúčtovanie dotácií / príspevkov na výkon sociálnych služieb (Terénna služba sociálnej krízovej intervencie, Špecializované poradenstvo a Podpora samostatného bývania), prípadne vyúčtovanie grantov)
- spolupráca s externým dodávateľmi služieb (auditori, pro bono advokátske kancelárie, BOZP, zdravotná služba, notár atď...)
- konzultácie pre zamestnancov v oblasti financií (napr. RZD), administratívy (dochádzka, vyúčtovanie pracovných ciest) a personalistiky (benefity, úväzky, rodičovská pre otcov)
- spracovanie podvojného účtovníctva (8000 položiek za rok, z toho 40 došlých faktúr, 30 odoslaných, 3 pokladne, 5 bankových účtov, pričom mnohé položky vznikajú kvôli potrebe vyúčtovania dotácií, príadne dary od ľudí na účet)
- spracovanie miezd a odmeňovania (15 - 20 pracovných zmlúv za mesiac pre zamestnancov i klientov v projektoch (v súčasnosti 12), honoráre pre externých redaktorov Nota bene (10), adhoc zmluvy o dielo pre autorov kníh, použitie sociálneho fondu, gastrolístky)
- ročná účtovná závierka a daňové priznanie
- príprava dávkových platieb pre úhradu miezd, honorárov, daní / odvodov a došlých faktúr
- štatistické vykazovanie: štvrťročný výkaz práca, ročný výkaz neziskových organizácií, ročný výkaz o vydavateľskej činnosti
- správa registratúry združenia (došlá pošta, zmluvy, evidencia majetku, interné predpisy, dokumenty k občianskemu združeniu ako napr. zápisnice)
- komunikácia s inštitúciami (daňový úrad, poisťovne, ministerstvá)
Oceníme:
- proaktívnosť
- dobre rozvinuté analytické myslenie
- systematickosť a plánovanie, ale zároveň otvorenosť zmenám
- schopnosť samostatnej práce
- prevzatie zodpovedností za rozhodnutia
- stabilitu v rutinných úlohách, ktoré sú pre realizáciu projektov organizácie nevyhnutné
- skúsenosť z práce v oblasti financií pre inú neziskovku alebo ochotu naučiť sa nové veci je výhodou
Pošli životopis na uctovnictvo(zavinac)notabene.sk do konca augusta spolu aj s motivačným listom, kde prosím uveď o ktorú pozíciu máš záujem, aký úväzok hľadáš a kedy môžeš nastúpiť. Vybraným uchádzačom sa ozveme po 1.9.2019. Pekné leto želáme.
PS: Tešíme sa na vás a veríme, že budete spoločne s nami:
- vytárať dobré prostredia na pracovisku (sebareflexia / supervízia, rozvíjanie vzťahov a fungovanie v hraniciach a termínoch)
- pracovať na svojom profesionálnom raste i raste organizácie
- pretavovať víziu ukončovania bezdomovectva do našich služieb pre klientov združenia a šíriť ju k odbornej i laickej verejnosti