Zanietení zamestnanci veľkých spoločností - sympatizanti Nota bene - nám pomohli získať financie
[18. 06. 2012]
Tešíme sa zo správ o podpore našej sociálnej práce, ktorú poskytujeme ľuďom bez domova. Robíme oveľa viac ako len vydávame časopis Nota bene. Od roku 2004 s predajcami pracujeme idnividuálne a poskytujeme im sociálne a právne poradenstvo, v roku 2010 sme zaviedli skupinovú prácu so začiatočníkmi predajcami a v roku 2012 sme sa pustili do intenzívnejšej práci v teréne - streetwork s predajcami priamo na ich predajných miestach.
Ďakujeme týmto spoločnostiam a ich zanieteným zamestnancom:
- Accenture Nadačný fond – Nadácia Pontis nás podporili sumou 2000 Eur vďaka programu Skills to succeed - projektu predloženom zamestnankyňou Máriou
- Nadácia Tatrabanky nás podporila sumou 700 EUR vďaka Zamestnaneckému programu Dobré srdceTB - projektu predloženom zamestnankyňou Dankou
-
IBM Slovensko nás podporilo sumou 1000 USD vďaka projektu predloženom zamestnancom Michalom
Pouličný časopis Nota bene je pracovná terapia, ktorá aktivizuje u ľudí bez domova vlastný potenciál pri riešení svojej situácie a posilňuje ich kľúčové schopnosti. Tento jedinečný tréningový nástroj na rozvoj klienta je spojený so získavaním prostriedkov na prežitie. Ľuďom bez domova ponúka dôstojný príjem, sebaúctu, pomáha im rozvíjať komunikačné zručnosti a obnoviť stratené pracovné návyky. Kontakt s kupujúcimi poskytuje príležitosť na nadviazanie nových medziľudských vzťahov a búra predsudky u verejnosti. Systém predaja, v ktorom dostanú prvé tri kusy zdarma, všetky ďalšie časopisy si kupujú za 0.7 eur, aby ich mohli predať za 1.4 eur, ich prirodzene núti plánovať a myslieť na budúcnosť.